Wsparcie

Bazując na dotychczasowych doświadczeniach, przyjęliśmy dwie formy współpracy z Klientem:
– stała opieka serwisowa skierowana do firm, których poprawne funkcjonowanie oraz dalszy rozwój wymaga regularnego nadzoru nad systemem informatycznym. Taka forma współpracy zapewnia stałą opiekę zaplecza informatycznego oraz ciągły dostęp do wykwalifikowanej pomocy komputerowej przez cały czas, rozliczaną w formie zryczałtowanych opłat miesięcznych. Poprzez systematyczną weryfikację poprawności działania systemu, niezwłoczne usuwanie usterek oraz natychmiastową reakcję w sytuacjach awaryjnych, zapewniamy optymalną pracę systemu informatycznego.
– doraźna opieka informatyczna – dla Klientów o niewielkim zapleczu informatycznym przewidująca jednorazowe usługi rozliczane indywidualnie.

Wybór optymalnej formy współpracy ściśle wiąże się z wielkością infrastruktury informatycznej oraz zakresem niezbędnego i oczekiwanego wsparcia.

Zapraszamy do współpracy